środa, 16 grudnia 2015

Święta Bożego Narodzenia

Gwiazdę musiałam zrobić sama. Ponieważ pobitych bombek nie brakowało zrobiłam ja sposobem który zapewne wszyscy znają.

Stajenka to było moje marzenie, w końcu się spełniło.
A jest i moje stare krzesło,które odnowilam. 








I zdjęcie nocne zrobione tuż po udekorowaniu choinki. Choineczka kolorowa i pełna figurek, które moje dzieci bardzo lubią, więc nie mogła wyglądać inaczej.
Wszystkim odwiedzającym Życzę Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia oraz wymarzonych prezentów pod choinką. Pozdrawiam i do zobaczenia. Kristelle


4 komentarze:

  1. Zdrówka , szczęścia i miłości , pogody ducha , wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za śliczny i kochany Aniołek zostawił mi tu komentarz?:))) Nie mogę przestać uśmiechać się z radości:)))Dziękuję Dziękuję Dziękuję!!!! Wzruszyłam się i aż oczka mi łzami zaszły ze szczęścia, że mohje Guru mnie odwiedziło w tych moich skromnych progach:)) jesteś kochana. Jeszcze raz dziękuję :****
    PS. Kochana Ito to krzesełko to dzięki Tobie udało mi się zrobić. Wszystko według twoich instrukcji robiłam. Dziękuję że dzielisz się swoimi doświadczeniami:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesło wygląda teraz o niebo lepiej, też mam dwa do zrobienia ale jakoś mocy brak.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło widzieć, że odwiedzają mój skromny blog tak zacne osoby:)) i blogerki kultowych blogów. Pani blog przeczytałam wzdłuż i wszerz i jestem pod wielkim wrażeniem pięknych wnętrz, które Pani tworzy. Wracam do niego chętnie i czytam na bieżąco nowe posty:) jest Pani naprawdę zdolna. Tym bardziej cieszę się, że zostawiła Pani ślad swojej obecności na moim blogu w postaci komentarza, to dla mnie wielki zaszczyt.
      Jeżeli chodzi o moje krzesło, to czekało ponad pół roku zanim wzięłam się za nie a ponieważ było to moje pierwsze, które tapicerowałam to uczyłam się na nim, więc łatwo nie było, ale efekt jest zadowalający:))
      Pozdrawiam serdecznie i życzę Pani na starcie Nowego Roku by był on szczęśliwy i przyniósł nowe siły i spełnienie marzeń:))

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.