piątek, 28 sierpnia 2015

Krzesła w stylu barokowym

Jak w poprzednim poście w tym również będzie o krzesłach. Chyba mi odbiło, bo właśnie policzyłam i okazało się że 14 krzeseł mi przybyło, w tym te dwa piękne krzesła-fotele, które pretendują do miana krzeseł w stylu barokowym, pięknie zdobione na nóżkach i oparciach. Kupując je myślałam żeby je odnowić, ale na razie zostaną w swojej obecnej postaci, bo po mojej wcześniejszej nieudanej próbie zmiany tapicerki na krzesłach o czym było już w poprzednim poście, nie odważę się raczej szybko za to zabrać.

Wzór tańczącej pary na tapicerce bardzo spodobał się mojej córce Chanel, dzięki czemu mi ulżyło i nie muszę już przejmować się zmianą tapicerki, bo krzesło znalazło swoje miejsce w jej pokoju i na razie w nim pozostanie a nowa właścicielka jest bardzo z niego zadowolona:) 
Które ładniejsze?
Jest i kolejny fotel-krzesło pięknie zdobiony, trochę niższy i szerszy. Również miałam nadać mu nowy wygląd, ale pozostanie w swej obecnej szacie tak jak biało różowa koleżanka.