wtorek, 7 października 2014

Jesień

Przyszła w końcu jesień, zrobiło się zimno, deszczowo a ja tęsknię za latem, za słoneczkiem, za dniami kiedy każde zrobione zdjęcie jest radosne. Brak słońca nie nastraja do robienia zdjęć, bo po pierwsze nie chcę nam się iść do parku moknąć a po drugie...nie ma po drugie :-)) Teskniąc za latem, przeglądając moje zdjęcia, natrafiłam na żubry, ktöre żyją w Wildpark i oto one :-))


Stoję tak blisko a one nie zwracają na mnie uwagi
 Spragniony żubr idzie do wodopoju (telefon komórkowy nie radzi sobie zbyt dobrze z idącym żubrem)

 Hallo hallo tu jestem chodźcie bliżej

 No popatrz tu, co ja jestem niewidzialna? 

 Wow jest ich coraz więcej

 Może to i lepiej, że się mną nie interesują

 W takim futrze każdemu chciało by się pić :-))

Zostaw coś dla innych :-)) 


No i poszły sobie

Słońce proszę wróć chociaż na kilka dni, ja muszę mieć piękne słoneczne zdjęcia na mojego bloga :-D

Wiem, te plamy na tym zdjęciu nie ładne, ale telefon komórkowy lepiej nie potrafił zrobić, a tu przynajmniej jest słońce :-))) Świeć kochane świeć!!!